23/7.. IGÅR, ;) <3

Tjaaaa.. igår.. så va jag i VISBY! :d gamla visby, innanför ringmuren ^^  gick upp för en aaaaaslåååångtrappa, och dog. ;d sen gick jag ner igen.. hahah..
jaa.. de va kul..
sen gick vi runt, runt, runt, ruuuunt, och kollade på muuuuReN.
slutade med att vi gick in på en resturang.. där jag åt det godaste.. jag ätit.. på JÄÄÄÄÄÄVLIIIIGT LÄÄNGE! ;O <3
ToastSnitzel.. (stavning) med Pommes, gott, (a) <3
sen gick vi typ till mitten av gamla visby, där dom har små affärer, så gick jag och sara in på nån tjing tjong affär, med rökelser och skiiit.. xD det va roligt, ;d vi blev spodda, och så.. en massa, köpte armband, heheeee. ;o sen så gick vi till en annan affär, och kollade på smyckeN och väskoR.. så hittade sara en väska som hon ville ha, och jag hittade ett halsband, som jag ville ha..  så letade vi efter mamma, som hade gått till apoteket och köpt ny concerta till miiig, (a) hääähää ;) och påvägen till mamma, (trodde vi) så gick vi in på en TINTIN affär!, ;o sen gick vi tbx när vi hittat mAmmA, och köpte väskan, oh halsbandet, de va ett rosa kors, med silverkant, (a) hehe, tkte den va fin, iafl. ;d
sen åkte vi hem.. och sola.. bada, annat skit. ;) <3
det vaaa kuuul.. ;D


puss! :*
             //KungJesúz! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0