ChillDag, i solen, så nu är jag körsbärsrööööd! ;) IDAG!

HÄÄÄÄÄY Bloooggiiiiiish! ;d
Hahah.. nej men. HEJ! ;) <3

Idag.. har jag, solat.. från 9 till 12, sen gick jag ut med Daisy, vår hund, sen så skulle vi åka till Fårösund, vilket vi gjorde, så åkte vi till en liiiten ICA, O.O och köpte mat.. och glass, eftersom det har variiit AAAAAS VARMT idag. ;D <3 har bränt miiig! ;D yeaaah.. aja, efter ett tag, så åkte vi tbx te campingen, och sen sola jag från halv 2 till kvart i 4 typ, medans jag läste och lyssna på musik!, sen så käka jag, sen sola jag liiite till mmeeed hörlurar och bokeeN!, som vanligt ;) heheeeh, sen så målade jag både mina och mammas naglar, sen badade jag i havet, OCH SÅG EN MANET EN HALV METER IFRÅN MIG, JAG FICK PANIK, OCH TRODDE DEN FÖLJDE EFTER MIG, ;OOO OCH SPRANG.. in på land igen -.- tönt jag är.. haha :'D jag va påriktigt, LIV RÄDD. :'( <3
sEN.. SÅ NÄR JAG hade sprungit upp ur vattNet.. så va de en liten unge, där maneten va.. som börja skrika, jag fick ännu mer panik, och typ giick as snabbt,, typ halv jogga där i från. HAHAHHAHAHAHA.. :'( <3
sen så kolla jag och sara tv, så DOG den o.o LIKT alla andras tv-apparater på campingen. STRÖMMEN GICK.. den börja funka 2 timmar senare, typ -.- <3 så medans vi inte hade el, så läste jag ^^ yääääh! ;) <3
sen så kolla jag tv igen, och nu har jag precis Duschat.. vilket var aaaas sköönt! ;D

jag är röd som ett körsbär, x) och hoppas att de övergår till bruuunt! ;D
finfint, skulle ju deeee va! ;) <3

imorn, innan ETT så ska vi va borta från campingen.. för man lär checka ut innan 1.. annars lär man betala yttligare ett dygn! ;o  segt! -.-' <3  men men, de ska la gå.. så ska vi va i visby hela dagen, sen 1 på natten, går färjan från visby, till nynäshamn, på fastlandet, vi är framme runt 4 med båten.. så åker vi bil hem, så imorn bloggar JAG INTE! XD <3
sen är jag hemma, tills på måndag, i thiiink. ;d

på fredag ska jag iafl va med David, men sen veeetjaaaaginteeee.. ändrade planer, på fredag. KANSKE, iafl. xD
om ni vill hitta på nå, skriv en kommentar, elr på fäääysbåkk!, ;D <3
lala, ;)
om 2 dagar kan jag btw inte messa mer, så vill ni nååå.. så får ni ringa! ;* <3


men..
ska messa med *en person* sen sova nuuu!, ;) <3

LoveYouAll, vi ses snart! :*
Btw, gör mig glad.. kommentera!, ;d <3
och Spriiiiid bloggEn! ;) <3

Puss! :*
             //KungJesúz! :d <3

Kommentarer
Postat av: lfrpjtfcmv

pdexqggsjebsptfo, ejrqkocnyy , [url=http://www.kjombhjkol.com]yczxxzldxb[/url], http://www.tjbplwunbf.com ejrqkocnyy

2012-08-13 @ 19:00:22
URL: http://www.hqeepdssrx.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0