Albin å Andreas.. <3

Hej!,

Haft en bra dag.. typ.
Inte hänt så mycket, men ah!

Pappa väckte mig vid 08:20.. ;)
Då fixade jag mig, åt frukost, OCH.. åkte till BUP.
Där så satt vi och prata om medicinen och vikten, hur jag mår, min sömn, om matvanor.. osv!
Och jag fick väga mig, mäta mig och ta puls å blodtryck.. :d
Sen så sa dom att dom skulle höra av sig när dom bestämt hur dom skulle göra..

Så skjutsa pappa mig till skolan, åt lunch, sen fick jag sms från pappa att jag skulle till BUP 22/10 kl: 11.00 För då ska dom höja min medicin, BLIRE 72 dåååårå. (:

Sen fortsatte skoldagen.. och jag gjorde en bild som jag lätt skulle vilja tatuera in på handleden, eller strax över fotleden! ;)

Nä.. men i alla fall, efter skolan blev det stan, Där va Andreas! Men träffade även.. Freddie en snabbis, Sen Maja, å Moa och Jesper, och sen kom Jonathan, och Emelie, sen massa andra.. och Albin, kom också efter typ 10000 år! :D

Sen drog alla, och kom tillbaka och drog och höll på så.. 
Tillslut var de bara jag, Albin och Andreas kvar, så satt vi vid busshållsplatsen så masserade jag Andreas, Haha. HUR LÄNGE SOM HELST.
Har lovat honom att jag ska träna på honom någon gång sen. ;)

Efter ett tag drog Albin hem, 
Så vart jag hungrig, så Andreas drog till sin syster, för han skulle sova där,

Så då tog jag bussen hem till mig och åt mat, Gjorde mat tills imorgon, Vilket är något som blev bestämt hos BUP, för att jag ska få bättre mattider, heheh.. :) <3
Tror det kommer gå bra! :D

Efter jag hade ätit så startade jag tvättmaskinen, med typ.. ALLA byxor jag har, elr vill använda.. Ska bli intressant att få se vad jag kommer ha på mig imorgon! ;)


Sen så kollade jag på 112Aina, Lite sådäääär är la de programmet, men ja.. Duger! 

Just nu ligger jag i sängen och är as trött.. Vilket är good!
Så jag ska ta och försöka sova, efter en bra, men ganska händelselös dag. :* <3

Skriver imorgon innan skolan,
Om jag hinner, annars så blir det väll ett inlägg när jag kommer hem på kvällen.

 
Puss!, :* <3
Godnatt och Sovgott alla små troll, Haha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0