Andreas väckte mig, Hur? Han kittla mig.

Nämen halú på er!

Ja.. som jag skrev tidigare idag så skulle jag ta samma buss som Andreas..
Men.. ja. När jag klev på bussen, så bad han mig gå av vid honom, för han hade tappat bort sitt busskort, (och bankomat kort och badkort.).. Så vi skulle leta efter dom.. HAHA.

Så letade vi efter det, hur länge som helst..
Så ringde vi till Cindy, (Andreas syster), och hon lovade att komma hem så att han kunde låna hennes busskort.

Sen satt han sig och spelade nå spel..
Och jag somnade i soffan, bredvid honom. Han lät mig sova, Men jag blev väckt av att han kittla mig och skit! :/ 

 Sen va jag så efterblivet mega trött så han HJÄLPTE mig att gå till hans säng.. xd Så sov jag där ett tag..
Sen så hade Cindy fortfarande inte kommit hem, efter typ 1-2 timmar..

Så fick deras mamma ett sms, där Cindy frågade om hon kunde hämta henne.. Så fick vi åka bil och hämta Cindy, Så fick vi skjuts till stan, Vanten fick busskortet, sen träffade vi Tove och Albin på stan, så gick vi till donken, Tove skulle äta en Cheese.. ;) Sen drog Vanten hem, och jag, Tove å Albin stannade på donken, 

Efter det gick vi till tågstationen, för Tove skulle ta ett tidigare tåg hem, för att jag va as hungrig och trött.. Men så va tågen ersatta av buss, så gick vi till ersättningsbussarna och lämnade Tove! :( <3

Jag och Albin gick vidare till stan och tog 12:an tillsammans, och när jag gick hem från bussen.. Ringde min underbara MAJA! <3 <3

Å när jag kom hem, och gick till mitt rum, och kollade mot vardagsrummet, såg det ut som om min mormor stod vid dörrarna in till v-rummet.. Och väntade på något. Jag fick världens panik. och sprang in i mitt rum och berättade för Maja.. Usch.. :( <3

Så pratade vi i 20 minuter, sen skulle jag äta! ^^
Käkade Hamburgare och Pommes, yeah! ;)
 
Efter det så badade jag i 1 och en halv timme, alltså fram tills nyss, :)
Så skönt..!
Smsade med Andreas under tiden också, haha! Men han har troligen somnat nu! :)
Nu.. ska jag borsta tänderna och sen försöka sova lite!

Imorgon blir det som sagt Bup kl 10:00, Kanske bloggar lite innan, Men bara kanske! Vi får se om jag hinner. ^^ <3


FÖRRESTEN.. Vill bara säga det. Tack Maja, Andreas, Albin och Tove,  För att ni är världens finaste vänner, som ALLTID finns där, Ni är underbara. Jag älskar er, Ni är så sjukt värdefulla för mig! <3 <3





Puss på er allihopa,
GODNATT OCH SOVGOTT! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0