Börjar blogga igen! ;)

Hej..

Börjar blogga igen, Samma blogg.. Orkar inte byta!
Men.. om det blir stressigt med skolan och sånt, så kommer jag ta blogg pauser..'

Går 1an på Gävle Praktiska, Barn och fritid.
Jag är singel.. Men har underbara vänner som jag såklart älskar.
Efter skolan brukar jag va på stan med folk, eller kolla på hockey.. BRYNÄS IF. <3
Jag har ett ganska bra liv, Men har haft mina problem i livet, och är inne i en as jobbig period just nu, Mår skit. Orkar inte detaljera.. Men jag kommer väll nån gång förklara varför just denna tid, VAR OCH ÄR ETT HELVETE..
För övrigt..  så har jag diagnosen ADHD, tar Concerta för det. Men jag lever endå, Men är verkligen inte farlig, Vilket vissa verkar tro!
 
Jag kommer antagligen skriva om mitt liv, mina dagar, mina problem, mina vänner, skolan och sånt här på bloggen.. Om ni inte vill läsa, Så är ni ju inte tvingade, Det är bara att sluta läsa isfl.
 
 
 

Ja.. Det var väll lite om mig..

Amen.. Bilden får duga.. Hahah.. ojoj.. (;



Hörs imorn, Gonatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0