Buss med Andreas snart, å Bup imorn!

God morgon!

Hoppas ni alla har sovit bra, Det har inte jag.
Hmm.. Måste lära mig att sova.. Haha.
Åt frukost nyss.
Sitter just nu och lyssnar på musik och smsar med Vanten, (Andreas),
Vi har precis bestämt att jag ska fixa mig, osv.. Sen ska vi ta samma buss till stan och träffa andra människor, Tove, Freddie, kanske Albin.. osv. ;)
Älskar mina vänner.. så enormt.
Åh.. Tove åker förresten hem till Los idag, :/ <3
Så nu ses vi inte förrens dagen innan min födelsedag..
Hehe.. och bara för jag va modig igår, och gjorde en sak på hockeyn, så lovade hon mig att jag skulle få VAD JAG ÄN VLL i present. Jag önskar mig en orakad hamster pung, När jag sa det till henne, så sa hon att hon skulle åka hem och kastrera sin lillasysters hamster. HAHAHAH..
Nej men..  Ah, var tvungen att skriva det för att det va så kul!

Har igentligen inte mycket att skriva..
Imorgon klockan 10, Ska jag till Bup, Gula villan och prata om medicin höjning, men har ju gått ner i vikt så det är lite osäkert alltihop just nu. Men det är så ibland, Jag äter ju ? Haha.
Åh.. Ska dessutom troligen träffa läkaren som är lite.. hmm.. speciell ?
Aja, efter det så åker jag till skolan, Plugg, Plugg. ;)
Sen säkert vara med folk.. ^^ <3

YEEEES. THATS IT. Nej, men nu ska jag fixa mig.

Jag, Joker å Vanten! ^^



Men.. Puss, Skriver troligen mer ikväll!  :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0