Chill dag.. ^^

CHej! (:


Idag.. har det varit.. lite sådääääär..
Ganska bra dag endå, fast har haft ont i huvudet och magen större delen av dagen.. :(
Fortsätter skriva om min dag snart!, men först.. lite kort om vad som hände efter sjukhuset och sådär. ^^

Åkte ju som sagt dit, va där i 2 timmar, farmor kom också dit. :)
Efter det så åkte jag till Albin, ^^ Så spelade vi som vanligt! ;)
Sen gick vi hem till mig, jag åt.. Sen missade vi precis bussen, för vi skulle till stan.. Så ringde Vanten, så gick jag, och Albin, och mötte honom vid "röda korset",
Sen åkte vi till stan, hmm.. Vanten åkte hem, och jag och Albin stod med Jesper, (Zorken), Och väntade på hans buss. ^^
Sen tog jag och Albin 12:an tillsammans, han gick av vid sig, och jag vid mig. (:

Sen pratade jag med Tove en stund.. Och smsade med.. Han* 
Smsade med han hur länge som helst, om allt.. och inget. ^^
Sen skulle han sova, och jag också egentligen, Men kunde inte somna.. :/
Så fick jag typ ångest.. Men tänker inte skriva varför här.. :(
Somnade vid halv 4. 


Sen vart det skola från 09.00 - 15.30..
Va med Ronja hela dagen i skolan.. å lite med Jesper, då och då.. ^^

Efter skolan drog jag till stan i en timme, <3
Sen hem, åt.. 
Sen busade jag med Daisy & Kasper, (Våra hundar..)

Efter det så åkte jag och min syster till affären, för att köpa godis eller chips elr nååå.. HAHA..
Men.. Där träffade vi Lina, vi pratade med henne i 45 min, inne på Coop alltså, HAHAH. ^^

Sen.. hem.. och ut med hundarna. :3
Mysigt men väääldigt kallt! ;o

Nu är jag iallafall hemma, och tar de lugnt, Käkar chips å dricker läsk..
Skypar med Tove, och Jacke.. ;)

Ska sova snart.. tror jag. börjar bli trött..

Blir lite sovmorgon imorgon iallafall! :D <3
Ska ju vara på Bup kl: 11:00
Och då hinner jag tyyyp.. 1 lektion i skolan innan, så nä. ^^
Blir direkt till Bup, Då ska dom höja min medicin! :D <3
Sen efter det.. Blir det troligen skolan.. Sen vet jag inte. (:


Ja.. som ni vet.. Så skriver jag när jag orkar, har tid och kan. <3
Ska fortsätta Skypa med Tove nu, och smsa med Vantiish! ;)

Annars..
Så  säger jag väll.. Gonatt här och nu! ..

Så..
JA, Gonatt, Sovgott! (:



Love! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0