Känner mig som världens lyckligaste.

Hej!,

Har haft en sån sjukt underbar dag!,

Skolan, gick bra!, Hade väldigt få lektioner, typ.. Matte, Lunch, Idrott, Sen Engelska, och på engelskan kollade vi film, ^^
Billy Elliot.. Om någon kille som boxas, Sen får upp ögonen för balett, och tillslut ansöker till kungliga balettskolan,, osv.. osv. ;) <3

Sen vart det stan med Vanten å Simon!, (:

Efter ett tag kom massa andra folk också, Hade kul..
Och helt.. plötsligt, såg jag en människa, som jag varit väldigt .. ledsen, besviken och sur på..
Såklart gick jag och Sarah mot den, den började halv springa därifrån,
Tillslut fick vi tag i honom, och ja... blev jag skit arg/ledsen, p.g.a. ett bråk mellan oss, Fast.. så pratade vi ut, och jag fick förståelse.. även om jag blev sårad en del, Men.. That's Life! ;)
Men det löste sig, fick värsta skuldkänslor efter, för då visste jag sanningen! :( <3

(Ska skicka ett sms till personen nu, och fråga hur den mår.. <3)

Sen åkte jag hem, åt mat, kollade på tv med mamma, ^^ <3

FICK ETT SMS, Från en person som betytt massor för mig, men som jag bråkat ENORMT mycket med..
Hur som helst. Jag är förlåten, Han är förlåten. Och jag är världens lyckligaste. <3
Jag mår enormt bra, Jag blev skit glad över smsen, Tillochmed så jag fick tårar av lättnad,
För att jag förstod att all skit precis, i den sekunden skulle ta slut. Så nu kan jag slappna av, och bara ta det lugnt!, Och förhoppningsvis börja sova på nätterna! :D
Vilket skulle vara underbart.

Sitter iallafall och skypar med Bästa Tove och Random Oliver, Men ska typ sova, För.. ja. SKOLA IMORN! ;)

Jag hade precis lagt upp en bild och denna text på instagram,
När jag fick smset om att jag va förlåten och allt:

Jag har inte mått bra på riktigt länge nu, Men varför fortsätta må dåligt när det ändå inte hjälper? Vissa dagar är allt perfekt. Men oftast är allt skit. Men nu. Från idag, 15/10-13, Så tänker jag inte ta skit, Ska kämpa mig upp. Det kommer bli svårt, Det kommer ta emot flera gånger om, Men nu får det vara nog!, Ska en person få bryta ner en totalt?, Nej. Nu ska jag lägga all min energi på något som är värt de. Inte på honom. Utan på mig själv och på mitt mående!, Ska kämpa tills jag är på toppen!, Kommer vilja ge upp och må skit flera gånger om!, Men jag ska aldrig ge upp allt helt!, JAG SKA MÅ BRA, FÖR DET ÄR JAG VÄRD. <3 <3

Och detta står jag fast vid! <3


Nä, Sova ett tag.. Innan man ska till skolan dååååå! :o
Men vi hörs la imorn annars! ;) <3

 
 

LOVEU! <3
Gonatt & Sovgott. <3
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0