Sjukhuset.. å sammanfattning av dagar!

Hej.


Ja.. jag vet, jag har inte bloggat på några dagar.
Men varför?, Jo.. för min energi har lagts på annat.
Sånt som.. Familj, Vänner och Skola.

I mitt förra inlägg så skrev jag att jag var jätte glad, osv. Jag är fortfarande glad över samma sak.
Men energin dras från annat håll, Tänker inte skriva ut allt här.
Mina närmsta vänner vet vad det handlar om. That´s it.

Ska iallafall sammanfatta dagarna.. lite..

Torsdag..
Då.. så va de skola, och efter det, så hade vi öppet hus, och fick utföra en helkroppsmassage på en anhörig.
Jag gjorde på mamma, de fick hon i födelsedagspresent. ;)
Det gick jätte bra.. efter det så fortsatte kvällen och blev ännu BÄTTRE!
På kvällen var det ju hockey, Brynäs - Modo.
Gick dit med Albin å Andreas.. Men stod med andra också! :D 
Brynäs förlora, men VÄLDIGT BRA saker hände på hockeyn. (:
Bild: LäkeroleN! :*
Mitt andra hem.. ;)

Fredags..
Skola igen, Hela dagen hade vi hälsodag, och pratade om medicin, virus, bakterier, sjukdomar, hälsa, osv.
Sen i slutet av skoldagen fick vi fika, ^^
haha.. Sen åkte jag ner på stan, träffade några människor, och åkte hem vid 3-4.. kollade på tv, åt mat, och lite sånt. Sen fick jag veta en väldigt tråkig sak..
Men för att inte tänka så mycket, så åkte jag och var med Albin.. (:
Vi gjorde typ ingenting.. Men jag slapp tänka iallafall.
Bild: Albin på bussen.. påväg hem ^^


Lördag..
Vaknade, bestämde med Albin att jag skulle gå till honom, vilket jag gjorde.
Vi spelade GTAV, tills klockan var typ 6.. Då drog vi till stan,
Gick till kk, Där det hände enorma saker! <3
Så sjukt!, Aldrig känt mig så träffad av de som blev sagt.. tror jag.
Men nu börjar vi på nytt! ;)
Sen efter mötet, blev de fika, och mina gamla, saknade klasskompisar va där, och vi pratade och pratade, och pratade..! haha..
Sen hämtade Albin, Kim som va på stan..
Sen kom dom tillbaka till Korskyrkan, och ah.. Vi stannade där och bara tog de lugnt!
Det blev bestämt att 27 oktober, på min födelsedag, ska jag döpa mig. Yes. Längtar! <3
Sen vid 23:50 kom pappa och hämtade mig och Albin..
Körde hem Albin.. Fortsatte hem till oss, Jag åt.. Sen gick jag och la mig typ.
Bild: Jag och Albin hemma hos honom, Han spelar! (:


IDAG.
Idag är det ju Söndag..
Skola imorgon alltså.. Lite halv segt.
Helgen har gått sjukt fort.
Mycket har blivit sagt och gjort, Men ändå så skulle mer kunna hänt.

Just nu.. Sitter jag och lyssnar på musik, å väntar på tiden bara..
För kl: 14:00 ska jag och pappa vara på sjukhuset.. :/ <3
Där ska vi träffa min älskade farfar! <3

Efter det.. så ska jag troligen vara med Albin, Höhöh!  ^_^
Men ah.. vem vet?, Får ta dagarna så som dom kommer.


Puss, Från.. MIG! :* <3

Skriver när jag vill, kan, och orkar.. <3

Hoppas ni förstååår, Att jag inte orkar allt osv..


Love! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0