16/6-15 !

Hej! 

Sällan jag skriver så sent.. Men ja, Det är bättre än inget! ;) 
Det var kul att ha en dag med pappa, det uppskattades verkligen!
Mysigt eftersom det inte händer att jag är ensam med mamma eller pappa så ofta som jag borde och vill.
När jag kom hem från Hudiksvall så satt jag mig och kollade på datorn, jag var även ute och cyklade en stund!
Sen har jag suttit och kollat massa videos på Youtube, typ pranks osv.. Tiiiiiidsfördriv! ;)

Pratade jag med min älskling en stund, Jag saknar honom redan, fast jag var med honom för bara några dagar sedan..
Men jag får nog träffa honom snart! :) 

Annars har det inte hänt så mycket idag, men det behöver ju faktiskt inte hända saker varje dag, varje minut. ;)
Imorgon tänkte jag cykla till både tandläkaren, då jag har fyra visdomständer på väg som gör svin ont, och även till hälsocentralen med min fot som jag har problem med. 
Sen blir det kanske en tennisrunda med pappa, om vädret och foten tillåter! :) 

Nu ska jag fortsätta kolla på videos och försöka sova, innan tankarna tar över allt för mycket så att det blir omöjligt att sova. 


Men jag hoppas att ni har haft en bra dag, för det har iallafall jag,
och jag hoppas att ni får en bra dag imorgon också! 

Godnatt och sovgott! 







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0