Min dag!

Hej alla!

Idag har det varit en bra dag, trots regnet!

Började med att jag vaknade i Skutskär bredvid min älskling, Vi kollade på den nyaste Frankenstein som hade kommit ut. Sen kom pappa och hämtade mig, Somnade direkt när jag kom hem och sov en timme, Haha!

Efter en stund ringde Johanna och frågade om jag ville hitta på något, Vilket jag ville.. Så jag cyklade till Albin för att vara med Johanna, vi cyklade till affären och köpte majsbollar med smak av jordnötssmör och chili.. xd Johanna trodde att hon skulle dö för att dom va så starka.. HAHA!
Sen cyklade vi ikapp med bussen som Albin satt på.. Hahah, Sen cyklade jag hem! :)
Och jag har precis pratat med min älskling och ätit nudlar! :)

Det har helt enkelt varit en bra dag! :)



Vill även berätta att det var en man i 30-40 (?) års åldern i en mörkröd bil, Reg nr: RDL-704, på Brynäs som körde på vägen bredvid mig och Johanna, han saktade in och åkte bredvid oss ca 200 meter, Han vevade ner sin ruta och vinkade åt oss att komma. Han ropade: "Kom tjejer, Hoppa in i bilen" flera gånger.. Han svängde tillslut in mot Brynäs Centrum!
Bara en liten "varning"!, Det var obehagligt, Så håll koll!


Det var allt för denna gång!
Vi hörs imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Frida! Vilken fin blogg du har!!!


Jag tycker att det är läskigt med sånt där när man läser att nån följt efter dig. Var det en svensk eller utländsk människa?

Svar: Tack så mycket! :)

Jo, Det var läskigt, men vet exakt vem personen är nu, har kollat upp det! (:
Personens bakrund behöver inte diskuteras! :)
FridaRosén!

2015-06-14 @ 23:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0