Bra dagar! (:

Mina två senaste dagar.

IGÅR! 


Hade en sån sjukt bra dag igår, jag var med min älskling och mös med honom, vi var barnvakt en stund och bara tog det lugnt och kollade på film osv.. <3 

 
 
 
På kvällen kom pappa och hämtade mig, jag var hemma en stund sen åkte jag till Sofie, vi köpte chips, dipp, läsk och godis och hade det bäst!, missade dock sista bussen hem så jag fick gå och Sofie som är världens underbaraste bästavän gick med mig nästan hela vägen hem! Hon vände typ 200 meter hemifrån mig, Stackarn gick själv tillbaka mitt i natten, haha! xd  







IDAG!

Idag så har jag varit i Västerås med en del av familjen.. Vi håller på att renovera badrummet hemma, så vi åkte dit för att vi skulle köpa grejer till badrummet! 


Sen på vägen hem så stannade vi för att äta på BURGER KING, Såååå sjukt gott! ;) <3 
Längtar nå sjukt tills dom öppnar i Gävle! Haha!




Sen så har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt, snackat med min älskling. <3 
Imorgon ska jag vara med Sofie igen! :)


 
Jag hoppas att ni har haft en bra dag! :)  
För det har jag haft! ;)
 

Kommentarer
Postat av: kajin

Hej

2016-02-06 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0