Filtringar och främre pelott.

Hej allihopa.

Dagen gick jätte fort, men det var väll för att jag vaknade sent eftersom jag inte somnar förens på morgonen.. Hahah! :p 
Vid halv 4 cyklade jag till hälsocentralen, UTAN skor.. Hahah!
Folk stirrade på mig som att jag var helt dum i huvudet. 
Ignorera benen! xd
I

Sofie följde med mig för jag nästan fegade ur och blev nojig i sista stund, haha, distriktsköterskan sa först att det troligen inte var någon fara, att det bara var en liten inflamation i foten, men att en läkare endå skulle få titta endå.
Läkaren däremot var en människa som bemötte mig väldigt konstigt.
Han sa iallafall att jag måste använda filtringar och en främre pelott om jag någonsin ska ha möjlighet att bli bra, och att jag ska använda skor så lite som möjligt, att jag ska bada foten, fila den och smörja den med mjukgörande kräm, osv.. :p 
MEN DET VAR MITT PROBLEM, OCH INTE HANS.. Fick jag höra av han,
Han skrattade och tryckte hårdare på foten när jag sa att det gjorde ont, Väldigt otrevligt måste jag säga.

Sen gick jag till apoteket, köpte filtringarna och en fil sen bjöd Sofie på mjukglass på Tempo, MYSIGT.
Sen så var jag med henne i nån timme.och bara tog det lugnt! 

Sen har jag inte gjort så mycket mer, bara suttit vid datorn. :p 
Kan inte sova, så mitt tidsfördriv just nu är datorn..
Har även pratat med älskling precis! :) <3



Jag hoppas iallafall att ni haft en bra dag! 
När jag vaknar så måste jag ta bussen till stan för att leta efter en pelott, så jag kan ha skor utan att behöva få ont, Så skönt! :)


Godnatt/Godmorgon på er alla fina människor! <3
 
Bild från skolavslutningen!
Saknar mina bästa ! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0