Skutskär!

Hej allihopa!


Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har varit upptagen med att inte göra någonting! ;)
Som jag skrev för några dagar sedan så skulle jag köpa en pelott till skorna, det har jag gjort, och det hjälper! :)
Har även varit på kalas för Felicia som fyllde 6 år igår, fasters stora tjej! :) 


Min bror kan baka han! :) 




En bild på mig, min mamma och Neo, min brors andra barn! 


Annars så har jag inte gjort något speciellt, bara varit med Perry och bara tagit det lungt. :)

Just nu är jag i Skutskär hos min älskling och sitter och lyssnar på musik och pratar och bara har det bra. :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom det inte finns något speciellt att skriva. :p 
Men vad vill ni läsa om?, Kommentera! :)

Jag uppdaterar när jag har tid och har lust! ;) 
Men ni får ha det bra! :) 

Hejdå så länge! :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0