Vem är jag?

Hej,

Vem är jag?

Jag heter Frida, född 96, bor i en villa i Bomhus med mina föräldrar, min syster och vår hund Kasper.

Skolan?
Jag går i 2:an på Gävle Praktiska Gymnasiet, efter sommaren börjar jag i 3:an.. ;)

Vad gör jag på min fritid?
Jag gör oftast inget speciellt, är hemma eller är med min pojkvän Perry.

Övrigt?
Jag är en social tjej som har haft det kämpigt en tid tillbaka men som hamnat på rätt bana och står med båda fötterna stadigt på jorden.
Mina bästa vänner heter Nathalie, Amanda och Sofie, Dom är dom bästa!
Jag har diagnosen ADHD, Jag äter Concerta, det funkar och jag mår bra av den. Jag är kristen, går inte till kyrkan lika ofta nu som jag gjort förut.

Tror det räcker så? Haha! :)

Iallafall.. Just nu sitter jag i Skutskär hos min älskling, både han och jag sitter och nördar framför en varsin dator.
Idag har varit en bra dag, bara en massa slapp! :d
Tidigare så åkte vi till Willys och köpte chips och läsk, så det blir mys ikväll!
Det var allt jag hade att skriva just nu! (:

Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0